START VERKOOP KAARTEN 2023/2024

De Cirkel is een professioneel theater dat door vrijwilligers wordt gerund. Je helpt ons enorm door je kaartjes vooraf online te reserveren. Zo weten wij van tevoren hoeveel publiek er komt en zorgen we voor voldoende medewerkers en zitplaatsen. Ook informeren we de artiesten en onze buren van Grandcafé Laurentz.  Mocht er bovendien onverhoopt iets wijzigen, dan kunnen we je snel bereiken.

Het is ook prettig om op het laatste moment nog een kaartje te kunnen kopen voor een film, concert of voorstelling. Daarom kun je pinnen bij De Cirkel. Er moeten dan nog wel plaatsen vrij zijn. Vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling kun je kaartjes kopen bij de ingang. Betaling kan uitsluitend met je bankpas, niet met contant geld. De voorverkoop van kaarten voor het seizoen 2023/2024 is gestart voor de Vrienden van Theater en Filmhuis De Cirkel op 15 juni, de verkoop voor reguliere bezoekers start op 25 juni.

Auteur: PaulM

Geen biografie verstrekt