Excuses, de kaartverkoop voor dit event is gesloten, omdat het event reeds verlopen is.
  • Theater & Taart: SlodDe & Vos in de Geluidentuin
     za 10-02-24

jeugdtheater

Een liedjesvoorstelling met een levendige, gekke show waarin kinderen ontdekken dat geluiden net zo kleurrijk zijn als zijzelf en een belangrijke rol spelen in dit betoverende verhaal.

In januari, februari en maart 2024 presenteert De Cirkel: Theater & Taart!
De succesvolle serie met voorstellingen speciaal voor de allerkleinsten. Kom genieten van bijzondere verhalen en ga mee op reis langs nieuwe werelden en spannende avonturen. Met een beetje verbeelding is alles mogelijk!

Traktatie
Na afloop is er taart en limonade. Deze traktaties zijn bij de prijs inbegrepen en worden geserveerd door Grandcafé Laurentz.

Voorstelling
SlodDe & VoS in de Geluidentuin is niet zomaar een liedjesvoorstelling; het is een levendige, gekke show waarin kinderen ontdekken dat geluiden net zo kleurrijk zijn als zijzelf en een belangrijke rol spelen in dit betoverende verhaal.

Luister naar de fantastische verhalen van SlodDe (de Vos), Vos (de Kat), en Katta (de Koala), terwijl ze namen bedenken voor vreemde kleuren die eigenlijk best wel echt lijken te zijn. Beleef een griezelig avontuur wanneer het tijd is om te slapen en probeer eens op je allerbest een liedje in je hoofd mee te zingen?

Geniet van de vrolijke chaos in de Geluidentuin en dans mee als een vis, als een kip, of zelfs als een… vogelschaap?!

“Een levendige, opgewekte show waaruit je kunt leren dat geluiden een kleur hebben.” – Theaterkrant, oktober 2023

Duur voorstelling:  45 minuten

Familieticket
Voor deze voorstelling is het mogelijk om een familieticket te kopen, dit geldt voor twee volwassenen en twee kinderen.

De makers
Spel en muziek: Llewy Isselt, Bart Possemis en Satindra Kalpoe
Regie: Hester Schrofer

Als VRIEND van Theater en Filmhuis De Cirkel ontvang je 1 euro korting op een toegangskaart voor deze voorstelling. Je bijdrage komt ten goede aan onze programmering en geeft beginnend talent een podium.