Contact en reserveren

Anthonie Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk
Postadres: Postbus 4 1960 AA Heemskerk
info@decirkelheemskerk.nl

Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.

De zaal gaat 15 minuten voor de start van de (film)voorstelling open.
De vaste aanvangstijden van Theater/Filmhuis De Cirkel zijn:
– Film 20:00 en 15.00 uur
– Jeugdfilm 14:00 uur
– Theater/cabaret/Theaterconcert 20:00 of 20:30 uur
– Koffieconcert 11:30 uur

Reserveren
Kaartjes voor de voorstellingen, films en concerten kun je online reserveren. Indien er nog zitplaatsen vrij zijn, dan verkopen we ook kaartjes aan de zaal. Deze kaarten kunnen uitsluitend met pinbetaling worden aangeschaft. Onze kassa is een half uur voor aanvang van het programma open.

Mocht je nog vragen hebben m.b.t. het reserveren, stuur deze dan naar reserveren@decirkelheemskerk.nl

Veelgestelde vragen en antwoorden
Lees meer over de vragen die veel gesteld worden, plus de antwoorden daarop.

Annuleren
Wij verzoeken je een annulering ruimschoots van te voren door te geven via annuleren@decirkelheemskerk.nl o.v.v.
– je naam
– het transactienummer (staat op het e-ticket)
– het aantal te annuleren kaarten

Bij annuleringsaanvragen die binnen 48 uur voor aanvang van de voorstelling worden gemaild, vragen wij je om de reden van annuleren op te geven. Op basis van deze reden beoordelen wij of je in aanmerking komt voor terugbetaling. Voor het terugstorten wordt € 1,00 transactiekosten in rekening gebracht.

Met korting naar onze voorstellingen
Als Vriend van Theater en Filmhuis De Cirkel krijg je 1 of 2 euro korting op twee toegangskaarten per concert, film- of theatervoorstelling. Bovendien kun je als eerste je keuze maken uit ons aanbod: je krijgt toegang tot de speciale vriendenvoorverkoop. Wil je een iets grotere bijdrage leveren, dan nodigen we je uit voor een exclusieve vriendenmiddag en -voorstelling.
Hoe word je vriend?

Techniek
Als je gebruik gaat maken van onze zaal, dan heb je wellicht vragen. Hoe is de zaal ingericht? Welke geluidsapparatuur kan ik verwachten en welk licht? Stuur een informatieverzoek naar info@decirkelheemskerk.nl

Overige informatie
Onze zaal kent een goed ventilatie(afzuig)systeem.

Eten voor of na de voorstelling kan bij Grand Café Laurentz.

Je mag je drankje meenemen in de zaal.