kleinevriendinfo

Met korting naar Theater en Filmhuis De Cirkel

In januari 2022 is De Cirkel gestart met een ‘Vrienden van’ programma en is het kortingssysteem met de Culturele Cirkelpas gestopt.

Wat doen wij met de bijdragen van Vrienden?

Bijdragen van Vrienden van Theater en Filmhuis De Cirkel komen ten goede aan de programmering. Met deze financiële steun kunnen wij nóg meer variatie in het aanbod brengen en kunnen we een podium blijven bieden aan beginnend talent. Je bijdrage helpt ervoor te zorgen dat Heemskerk een eigen theater en filmhuis behoudt.

De Cirkel is er voor iedereen

Als Vriend van De Cirkel krijg je korting op twee toegangskaarten per programma. Afhankelijk van de hoogte van je bijdrage (€50, €75 of €100 per jaar) ontvang je nog een aantal extra’s.

Omdat de jaarlijkse vriendenbijdrage voor een deel van ons publiek relatief hoog is, bieden wij ook de mogelijkheid om ‘Kleine vriend’ te worden. Deze optie is er speciaal voor onze vaste bezoekers die aan één kaart genoeg hebben en niet veel te besteden hebben. Voor €25 per kalenderjaar kunnen zij elk programma met korting (minimaal 10%) bezoeken.

Hoe word je Kleine vriend?

Via onderstaande knop kom je bij een formulier terecht waarmee je een account aanmaakt. Met dit account kun je, na betaling van €25 één kalenderjaar lang met korting je tickets bestellen. Je kunt je vriendschap op elk moment van het jaar laten ingaan. Wij sturen je tijdig bericht, zodat je desgewenst kunt verlengen.

Kleine vriend
(€ 25,- per jaar)