Met korting naar Theater en Filmhuis De Cirkel

Als vrijwillige medewerker van Theater en Filmhuis De Cirkel kun je per programma twee tickets met korting (minimaal 10%) bestellen. Je hebt hiervoor wel een account nodig.

Aanmelden

Via onderstaande knop kom je bij een formulier terecht waarmee je een account aanmaakt. Met dit account kun je, na betaling van €2,00 administratiekosten één kalenderjaar lang met korting je tickets bestellen.

Extra’s

Als vrijwillige medewerker van Theater en Filmhuis De Cirkel krijg je ook toegang tot de speciale vriendenvoorverkoop en word je uitgenodigd voor een speciale vriendenmiddag aan het begin van elk nieuw seizoen.

Goed om te weten

Het Vriendenprogramma van Theater en Filmhuis De Cirkel is opgestart om nog meer mooie films, voorstellingen en concerten te kunnen organiseren. Met de bijdragen van Vrienden kunnen wij nóg meer variatie in het aanbod brengen en kunnen we een podium blijven bieden aan beginnend talent. Hoe meer Vrienden, des te meer mogelijkheden, dus… zegt het voort!

Medewerker
  • 10% korting voor 2 personen