verleng vriend worden

Vrienden van Theater en Filmhuis De Cirkel

De Cirkel biedt al meer dan 40 jaar een gevarieerd aanbod aan film, muziek en theater. Daar gaan we graag mee door! Wil jij De Cirkel extra steunen? Dan kan op verschillende manieren: als bezoeker, als vrijwillige medewerker en als vriend.

Wat doen wij met de bijdragen van Vrienden?

Bijdragen van Vrienden van Theater en Filmhuis De Cirkel komen ten goede aan de programmering. Met deze financiële steun kunnen wij nóg meer variatie in het aanbod brengen en kunnen we een podium blijven bieden aan beginnend talent. Je bijdrage helpt ervoor te zorgen dat Heemskerk een eigen theater en filmhuis behoudt.

Wat bieden wij onze Vrienden?

Als Vriend van De Cirkel krijg je op elke voorstelling (concert, theater of film) minimaal € 1,– korting op 2 toegangskaarten. Bovendien kun je als eerste een keuze maken uit ons aanbod: je krijgt toegang tot de speciale vriendenvoorverkoop. Kies je ervoor een iets grotere bijdrage te leveren, dan nodigen we je ook uit voor een exclusieve vriendenmiddag en -voorstelling.

Hoe word je Vriend?

Kies uit een van onderstaande opties: € 50, € 75 of € 100 per jaar. Nadat je een keuze hebt gemaakt, word je gevraagd een account aan te maken. Met dit account kun je, na betaling van het door jou gekozen bedrag, één kalenderjaar lang met korting je tickets bestellen.

Je kunt je vriendschap op elk moment van het jaar laten ingaan. Wij sturen je tijdig bericht, zodat je desgewenst kunt verlengen, de korting en extra’s blijft ontvangen èn Theater en Filmhuis De Cirkel blijft helpen om een gevarieerd aanbod aan films, voorstellingen en concerten in Heemskerk te laten zien.

Vriend
(€ 50,- per jaar)